Friday, May 7, 2010

Dengarnya...: Jee terima lamaran Rosyam





BAGI peminat drama bersiri terutama yang dilakonkan Rosyam Nor tentu sudah sedia maklum bahawa pelakon ini memang sering bertukar-tukar pelakon wanita. Ramai juga pelakon wanita yang sering menjadi heroin di sampingnya. Antara wajah yang pernah menghiasi drama atau telemovie terbitan pelakon ini adalah Umie Aida, Eja, Rita Rudaini dan terbaru penyanyi jelita, Fauziah Latiff.

Cik Normah tak nafikan yang Rosyam memang pandai mencari pasangan dalam drama lakonannya. Sentiasa menjadi dan serasi sangat. Paling Cik Normah suka apabila dia berlakon bersama Eja atau Rita Rudaini. Memang sepadan sangat-sangat. Apa yang Cik Normah perhatian, Rosyam memang cerewet dalam mengambil pelakon. Tapi kalau dia dah suka, alamat dia akan pegang pelakon itu untuk beberapa lama.
Dan khabarnya, Fauziah Latiff atau lebih akrab disapa Jee ini juga bakal diikat Rosyam. Selepas meletup dengan drama bersiri Gelora Di Hati Sara yang kini bakal memasuki musim kedua, khabarnya Rosyam sudah pun membayangkan yang Jee juga bakal membintangi drama bersiri terbitan syarikatnya Suhan Movies berjudul Fantasia Bulan Madu.

Walaupun Cik Normah mendapat tahu yang Jee ingin berehat dari bidang lakonan, tapi disebabkan Rosyam, dia terima juga tawaran berlakon itu. Iyalah, dia kenang juga jasa Rosyam yang memperkenalkannya ke dunia drama. Lagi pun Cik Normah rasa, Jee memang berbakat dalam bidang lakonan. Malahan pernah juga Cik Normah tengok dia beraksi di kaca televisyen. Memang hebat lakonannya.

Kalau betullah, Jee bakal menjadi pasangan baru Rosyam untuk mana-mana drama atau telemovie terbitannya, Cik Normah turut tumpang bangga. Cuma Cik Normah harap, dalam sibuk berlakon, jangan pula Jee melupakan dunia nyanyian. Ramai peminatnya di luar sana yang mengharapkan Jee kembali dengan lagu baru. Iyalah, sebagai salah seorang peminat Jee, Cik Normah teringin juga nak mendengar buah tangan terbarunya. Harap Jee dapat mendengar rayuan peminatnya itu.

Sumber : Berita Harian

No comments: