Friday, September 2, 2011

Raya 2011

ni bukan citer sedey ker aper... tapi sedey la jugak... sob..sob...

tahun ni tahun ke-2 aku tak balik beraya bersama adik beradik... ntahla... aku pun tak tau kenapa aku jadik mcm ni... tp ni bukan permintaan aku... niat di hati mmg nak balik... siap amik cuti sampai 11/9/2011 beb... giler nk duk umah... leh berlumut kepala otak ni...

ntah... spnjng aku tak balik ni... sorang pon abang or kakak yang call untuk tanya balik ke idak... jadik dah takde org call aku mengandaikan mereka tak perlukan aku untuk tahun ni jugak... (kejam tak kesimpulan aku??)... so ari ni pon dah raya ke-3... sorang pon idak tanya khabar aku... sedih sangat... takperla... aku ni akan diingat bila dieorang nk mintak duit jer...(sadis...)...

ni la kalau mak ayah dah takde... semua buat hal sendiri... korang mesti nk tau betapa aku sunyikan sorang2 duk putrajaya nih... yup sunyi... sedih... sayu... semua bercampur baur... tp nk wat camner... org tak nak kita... takkan lagi aku nk terhegeh2 nk mintak kasih sayang... bukan budak kecik lagi pon kan...

yup.. aku diperlukan bila mereka nak duit jer... tu pon bukan ikhlas tanya khabar... sedih bila tgk org lain happy dgn adik beradik but not me... adik beradik ramai... tapi nak kata takde yg rapat tu ade... tapi mcm aku ckp.. rapat pon ade makna... baik bawak diri mcm ni... aku tak susahkan org lain... aku tak buat bende2 yg leh jatuhkan maruah keluarga... just kerja n carik rezeki untuk teruskan hidup...

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin Abang & Kakak... biar jauh di mata... kasih dan rindu tak pernah hilang dlm hati ni... biar la ia dipujuk sendiri sbb aku tau korang takkan amik tau hal aku kat sini...

huhu... dengar takbir jer nangis sorang2... kalau la mak ayah ade lagi...

No comments: