Tuesday, February 3, 2009

Dengarnya... Gelora Di Hati Sara Akan Kembali Lagi

Sumber : Berita Harian

ATAS sambutan dan maklum balas baik penonton dan stesen RTM, drama Gelora Di Hati Sara yang menggandingkan Rosyam Nor dan Fauziah Latif (Jee) akan menemui penonton lagi untuk musim kedua.

Kawan Cik Normah dapat cerita ini pun semasa berjumpa dengan Rosyam Nor baru-baru ini semasa dia terbabit di karnival amal, Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2008 di Buzz-R, Amcorp Mall.

Baguslah kalau ada sambungannya lagi sebab Cik Normah pun antara peminat setia drama ini. Cuma kadang-kadang dek tugasan di pejabat, Cik Normah sudah terlepas beberapa episod. Malah episod akhir pun Cik Normah tak sempat tengok. Kalau RTM boleh ulang siar lagi drama ini, Cik Normah setuju sangat-sangat. Cik Normah yakin takkan ada yang bantah. Betul tak?

Nampaknya gandingan Rosyam dan Jee benar-benar menjadi dan tak salah percaturan Rosyam mengajak Jee berlakon. Apa yang Cik Normah perhatikan, Jee mempunyai bakat lakonan yang semula jadi dan jika digilap lagi, Jee mampu memberikan saingan kepada pelakon wanita di Malaysia. Sebelum ini pun, Rosyam berjaya mencipta gandingan yang sentiasa diingati contohnya, dia dengan Rita Rudaini, Rozita Che Wan dan Eja.

Kawan Cik Normah beritahu lagi, jika tiada aral melintang, penggambaran drama ini bagi musim kedua akan bermula pada Jun ini. Beberapa bulan lagi, insyaAllah kalau sudah selesai, kita boleh menonton kesinambungannya lagi.

Rosyam tak nak ajak Cik Normah berlakon ke? Manalah tahu kot, gandingan kita berdua meletup. Haa... siapa yang rugi. Rosyam juga kan!

No comments: