Wednesday, October 8, 2008

Jee Diterima Sebagai Aktress

Selama sebulan rasanya poll ini saya terbitkan khas untuk peminat Jee untuk mengundi sama ada perlukan Jee menjadi pelakon atau aktres di Malaysia. Walaupun hanya terdapat 22 undi, saya tetap berterima kasih kepada pengundi yang juga dikategorikan peminat Jee sepanjang zaman. Baiklah, skala undian saya wakilkan 1 mewakili 1 Juta penonton yang akan menyaksikan Jee mempamerkan bakat lakonannya. Jadi 22 undi mewakili 22 Juta rakyat Malaysia la yer. skala undian menjadi 1 : 1 Juta.

Dari segi peratus, majoriri (15/22) peminat Jee amat menyokong Jee untuk menjadi primadona drama dan filem di Malaysia. Ini mungkin kerana peminat setia Jee sentiasa inginkan idola mereka berada di mata mereka tidak kira Jee menghibur sebagai penyanyi mahupun pelakon. Peminat mahukan Jee selalu di mata mereka kerana Jee pengubat duka lara mereka.. Cheeewwaahh!!!

2 undian menyokong dan 2 neutral juga menjelaskan bahawa Jee tetap di hati rakyat Malaysia. Jadi tidak sia-sia Jee memutuskan untuk menceburi bidang lakonan. Jee harus berbangga kerana dari 22 undian hanya 3 yang membantah. Jadi hampi 87% undian mahukan Jee terus berada di layar TV mahupun di layar Perak. Jadi Jee tidak perlu risau penerimaan peminatnya kerana peminatnya sentiasa terus dibelakang beliau. Teruskan usaha Jee!!!

Bagi 3 undian yang membantah, saya melihat dari segi positif. Bukan mereka tidak mahukan Jee berlakon, tetapi mereka memerlukan Jee sebagai penyanyi. Mereka tidak mahu fokus Jee terhadap lakonan membataskan dan mengurangkan aktiviti Jee untuk terus berkarya menghiburkan peminat setianya dengan lagu-lagu baru yang malar segar. Jadi, tidak kira jee berlakon atau terus menyanyi, Jee tetap di hati peminatnya.

1 comment:

adam06 said...

yes!..mmg 250% jee memang patut jadi pelakon ..chayooooo hehhe (peminat no1)