Tuesday, August 26, 2008

Fauziah Latiff : Kembali Dengan Nafas Baru


Fauziah Latiff atau mesranya Jee, bakal melebarkan bakat seninya sebagai pelakon. Kini rakyat Malaysia amnya peminatnya menantikan kemunculan pertama Jee di skrin TV bergandingan dengan Rosyam. Jika dilihat dari penampilan Jee, kita dapat lihat bahawa wanita cekal ini mampu untuk menggegarkan industri lakonan Malaysia dan mungkin beliau mampu menjadi aktres terbaik Malaysia.

Kita pasti dapat membayangkan Jee akan membawakan watak air mata, dan mungkin lebih dari itu. Lihat sahaja lakonannya di dalam setiap video klip yang dihasilkan. Tampak memberangsangkan. Jadi, laluan mudah bagi Jee untuk menghayati watak ditambah pengalaman hidupnya yang sukar untuk berada di atas kini.

Walau jarang tampil di khalayak, kemunculan Jee tetap diberikan perhataian walau hanya menghadiri jemputan majlis-majlis tertentu. Artikel di akhbar tetap di nanti di mana peminat tetap ingin mengetahui berita terbaru tentang artis kesayangan mereka ini. Jee antara artis yang mekar di hati rakyat Malaysia. Lagu-lagu dari albumnya tidak pernah menghampakan peminat. Kini, lakonannya di skrin tv mahupun di layar perak pasti menjadi koleksi kenangan indah di kalangan peminat setianya.

Kepada Jee, jangan sesekali berputus asa kerana ramai peminat mendoakan kejayaan Jee. Tidak apa bidang Jee ceburi, peminat berada di belakang Jee untuk menyokongnya untuk membuat yang terbaik. All the BEST to Jee!!!

No comments: